Tuesday 9 January 2018

KETIKA USIA MUDA ..BELI TANAH LOT SEBAGAI PELABURAN


.
.
Ketika Usia Muda.. Beli Tanah Lot Sebagai Pelaburan… Untung Tak ??
.
SAYA MASIH MUDA! BUAT APA SAYA NAK BELI TANAH .!
.
Ramai golongan muda yang berfikiran sedemikian, lantaran kerana ingin memenuhi impian gaya hidup yang terkini, limpahan gajet2 yang terbaru di pasaran dan obses dengan arus kemodenan untuk membeli motor / kereta mewah hingga menyebabkan mereka lupa untuk membuat tabungan dan pelaburan jangka masa panjang.
.
Tidak hairan lah di satu masa nanti, akan ada ramai golongan-golongan yang tidak akan mempunyai kediaman sendiri ,hanya mampu menyewa atau pun tinggal bersama keluarga mereka sahaja.
.
Untuk makluman, Abg Azman Klang sebagai Perunding Hartanah di NZR PROPERTIES REALTY sentiasa memehatikan segmen dan Harga Hartanah semakin meningkat setiap tahun, rata-rata harga perumahan sekarang sudah mencecah setengah juta ringgit, hanya untuk rumah teres setingkat atau pun apartment.
.
Jadi rancanglah kewangan anda..jadikan hartanah sebagai satu perlaburan, pastikan perlaburan anda terjamin , berdaftar dan yang pentingnya hartanah yang di beli mesti wujud nampak di depan MATA.
.
Beli hartanah sekarang dan bila anda mampu, binalah Rumah impian ikut kemampuan pada masa itu..sekurang-kurangnya anda sudah mempunyai tapak di lokasi idaman.
.
Jangan berlengah nak beli rumah/hartanah impian, lagi lama anda berlengah, makin kecil peluang anda kerana harga hartanah semakin meningkat setiap tahun.
.
Semoga Menjadi Inspirasi Buat Anak Muda & Remaja
.
Semoga menjadi INSPIRASI DAN SEMANGAT buat anda yang masih muda untuk Beli Tanah Lot & Bina Rumah Impian.
.
.
***SHARE JIKA ANDA SETUJU****
.
.
KLIK SINI - Jom Kawan Dgn Saya Di FB dan InstaGram :
Jemput LIKE & Share Di FACEBOOK PAGES HARTANAH.
.
.
.
Sharing is caring ...
Sebarkan Berita Baik Ini  !!
.
atau Share link blog ini pada rakan2 anda di Facebook, Twitter, Google+, Email, SMS, Telegram dan WhatsApp pada Rakan2 dan WhatsApp Group2 Yang Anda Join.
BUTTON SHARE –Sebelah Kiri Jika Anda Guna Laptop / PC
BUTTON SHARE – Dibawah Sekali Jika Anda Guna Henpon / Android
Harap anda Share BUTTON Facebook & WhatsApp ye
p/s – terimakasih atas LIKE dan Share Anda.. Kami juga Doakan Semoga Anda Kaya & Berjaya didunia dan akhirat.. aamiin ya rabb

.

.
.
.

0 comments: