Wednesday 10 January 2018

Selamat Datang Ke NZR PROPERTIES REALTY


.
Selamat Datang ..!!
.
Kami adalah syarikat NZR Properties Realty Resources status 100% Bumiputra yang terlibat dalam pengurusan dan perkhidmatan hartanah, pembinaan Rumah harga Mampu Milik serta memajukan dan menjual tanah lot di Selangor. 
.
NZR PROPERTIES REALTY ….status 100% Bumiputra
.
Walaupun syarikat kami ditubuhkan pada tahun 2012, tetapi dengan latar belakang dan pengalaman selama beberapa tahun menjadi agen dan pemasaran dalam bidang hartanah, kami telah lama bersedia untuk menyediakan perkhidmatan  pengurusan profesional dan perkhidmatan hartanah terutama pengurusan memajukan serta menjual tanah lot.
.
.
Laman weblog ini menyediakan maklumat dan informasi terkini tentang hartanah atau penjualan tanah lot kepada bakal pembeli dan pelabur hartanah. Anda juga boleh guna enjin carian internet untuk mendapatkan sebarang info hartanah yang disenaraikan samada Membina Rumah atau jualan tanah lot yang disediakan dalam mana2 laman weblog NZR Properties Realty Resources.
.
.
Sila hubungi kami untuk sebarang bantuan atau khidmat nasihat berkaitan pinjaman bank, peguam dan penilaian hartanah. Kami juga menyediakan Khidmat Nasihat Pengurusan Jualbeli Tanah & Pembinaan Rumah, Menjual tanah Lot
.
.
Kami telah mula memperluaskan perkhidmatan sehingga ke seluruh Selangor, menyediakan perkhidmatan pengurusan harta benda seperti harta tanah, pembinaan rumah dan sebagainya serta Khidmat Nasihat Pengurusan Jualbeli Tanah dan Bina Rumah dalam industri hartanah atau Jualan tanah Lot yang efisen. 
.
.
MIsi dan Objektif
.
Penubuhan networking NZR Properties Realty Resources adalah untuk mengumpulkan sekumpulan agen atau perunding hartanah yang pakar dalam penyediaan perkhidmatan pengurusan dan perkhidmatan hartanah atau jualan tanah lot dan yang mempunyai kepakaran yang lain  dalam bidang hartanah dan Jual tanah Lot.
.
.
Matlamat kami adalah untuk menjadi sebuah organisasi yang cekap dan dapat menyediakan serta memberikan perkhidmatan terbaik sebagai kumpulan Perunding Hartanah kepada pelanggan atau pembeli tanah lot serta Pembinaan Rumah MampuMilik.
.
  Invested $100 in Cryptocurrencies in 2017...You would now have $524,215: https://goo.gl/efW8Ef

Invested $100 in Cryptocurrencies in 2017...You would now have $524,215: https://goo.gl/efW8Ef
.

.
Kami juga mampu menjalankan perkhidmatan pengurusan dan perkhidmatan hartanah atau Jual Beli Tanah secara "networking" untuk jualan hartanah atau Jualan tanah Lot serta Pembinaan Rumah Harga MampuMilik.
.
.
.
.
.
.
Ikhlas dari,
.






















.
.
.
Abang Azman Klang
Perunding Hartanah Anda

.

.
Hubungi Kami Hari Ini Juga
Tel / SMS / WhatsApp: 013-2193131
Tel / SMS / WhatsApp: 013-2563131
Pengurus Pemasaran Hartanah
NZR Properties Realty Resources
E-mail : azmanhartanah@gmail.com 
.
.
.
Admin / Owner
Website Bisnes Kami: -
KLIKSINI – Dalam Pembinaan
LIKE & Share FB Pages:- AzmanHartanah-KLIK DISINI

.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
Sharing is caring ...
Sebarkan Berita Baik Ini  !!
.
atau Share link blog ini pada rakan2 anda di Facebook, Twitter, Google+, Email, SMS, Telegram dan WhatsApp pada Rakan2 dan WhatsApp Group2 Yang Anda Join.
BUTTON SHARE –Sebelah Kiri Jika Anda Guna Laptop / PC
BUTTON SHARE – Dibawah Sekali Jika Anda Guna Henpon / Android
Harap anda Share BUTTON Facebook & WhatsApp ye
p/s – terimakasih atas LIKE dan Share Anda.. Kami juga Doakan Semoga Anda Kaya & Berjaya didunia dan akhirat.. aamiin ya rabb

.

.
.

0 comments: